poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Niespodzianka :D

Kochani dziś mamy dla Was niespodziankę: do naszego zespołu gościnnie dołączy Aka, która wygrała najwięcej wyróżnień w naszych wyzwaniach :D Gratulujemy :D a oto co Aka mówi o sobie : "Mam na imię Ania, w necie posługuję się nickiem Aka. Scrapbooking odkryłam w sierpniu 2011, a miesiąc później napisałam pierwszego posta na swoim blogu - poczekalniaaka.blogspot.com Wcześniej bawiłam się różnymi odmianami rękodzielnictwa, na tą chwilę zeszły one troszkę na bok. Od czasu do czasu coś tam jeszcze narysuję, zrobię coś z biżu, ale nie da się ukryć, że papiery mnie wciągnęły i absolutnie uzależniły. Cały czas się uczę i próbuję sił w różnych formach np. ATC, inchies, scrapowanie pudełek i różnych opakowań jednakże nadal kartek jest najwięcej. Ostatnio bardzo odpowiada mi styl vintage i shabby chic, więc częściej używam tuszy, chlapnięć farbą, przedarć, koronek, perełek. Scrapowanie to chwila oddechu po całym dniu / tygodniu bo zawód wykonywany to całkowite przeciwieństwo tego mojego nowego hobby:) Bardzo dziękuję DT scrapgangu za to wyróżnienie:) Jest mi niezmiernie miło!!!" A oto jaką kartkę przygotowała dla nas Ania :D - sztalugową z kieszonką i dwustronnym tagiem , zwróccie uwagę na cudny kwiat- wykonany przez Akę własnoręcznie :D
A już za tydzień kolejne wyzwanie przygotuje dla Was oczywiście Aka :D

1 komentarz:

  1. szczere gratulacje...kartka jest śliczna i z niecierpliwością czekam co ciekawego wymyślisz...

    OdpowiedzUsuń