piątek, 20 lutego 2015

Lift NIEkartkowy lutego

Witajcie :)

W lutym chcemy zaprosić Was do liftowania scrapa Lene i jednocześnie zachęcamy do pobrudzenia sobie paluszków oraz bezkarnego chlapana farbami.

Praca Lene Neby:


Poniżej, jak zawsze, mamy dla Was kilka inspiracji.
Ale zanim to nastąpi, przedstawiamy zwyciężczynię grudniowego liftu NIEkartkowego - Diyalę.


Mam na imię Magda i od dziecka jestem miłośniczką różnego rodzaju prace plastyczno - technicznych. Rysowałam, lepiłam z modeliny, szyłam, robiłam domki dla lalek z pudełek wraz z wyposażeniem wnętrz z przeróżnych elementów ... W liceum zaczęłam robić biżuterię oraz różnego rodzaju drobiażdżki na prezenty dla znajomych.Dopiero w 2010 roku założyłam blog http://koraliki-z-szuflady.blogspot.com/, na którym zaczęłam pokazywać moje prace. Nigdy nie potrafiłam zdecydować się na jeden nurt, jedną technikę, dlatego też moje prace są bardzo różnorodne. Scrapbooking (głównie kartki i tagi) zainteresował mnie dwa lata temu i jak widać, wciągnął mnie po uszy :). 

Pozdrawiam, :)
Magda (Diyala)

Magda wykonała dla nas swoje pierwsze LO w życiu! :)



a poniżej prace Scrapgangsterek

Cudaczek


GosiaMachynia


Panna Totti


Pragniemy poinformować, że zwycięzcą liftu niekartkowego stycznia została Blanka!
Banerek dla Ciebie :)


Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do gościnnego występu w kolejnym wyzwaniu z liftem NIEkartkowym. Skontaktuj się z nami scrapgangsterki@gmail.com.

Pozdrawiamy :)

2 komentarze: